Reklamační řád

Tento článek obsahuje doplňující informace ohledně postupu v případě reklamace. Kompletní úpravu odstoupení od smlouvy a práv z vadného plnění naleznete v našich Obchodních podmínkách (články VII. a VII.).

 

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovanou věc pošlete nebo osobně přineste na adresu naší prodejny v Mladé Boleslavi (Staroměstské nám. 29, Mladá Boleslav 293 01) s vytištěným reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu (faktury).

  1. Reklamaci je nutné uplatnit ihned jakmile se vada objeví, pokud se bude zboží dále užívat může dojít k rozšíření vady a znehodnocení. To pak může být důvodem k odmítnutí reklamace.
  2. Zboží musí být vyčištěno, bez veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Pokud zboží nebude splňovat zásady obecné hygieny může dojít k oprávněnému odmítnutí reklamace.
  3. Nárok na uplatnění reklamace se nevztahuje na poškození způsobené nedodržováním pokynů k praní a péči o zboží na štítcích od výrobců.

vyřízení reklamace

O výsledku vás budeme informovat na váš email. Snažíme se být rychlejší než zákonných 30 dní.

  1. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady.
  2. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení